Overslaan naar content

Open Sollicitatie Raphaëlstichting

Algemene vacatures

Wat ga je doen?

We hebben allerlei vacatures op onze website staan, toch is het niet altijd makkelijk om te weten wat echt bij jou past!

• Kun je niet kiezen tussen de functies?
  • Of heb je interesse in meerdere locaties?
  • Of weet je niet precies welke functie bij je past?

Stuur dan een open sollicitatie!

Wat maakt werken bij de Raphaëlstichting zo bijzonder?

Met open blik kijken we naar wie iemand is en wat iemands mogelijkheden zijn. Zorg van mens tot mens: met aandacht voor elkaar. Wat je doet én wie je bent, doet er bij ons toe. Zowel voor bewoners, cliënten als voor collega’s. Dát maakt het werk bij de Raphaëlstichting zo waardevol. Voel je je aangetrokken tot een plek waar..

• we zorg verlenen op prachtige plekken, van de duinen tot het Amsterdamse Amstelpark en van mooi Texel tot het landelijke Wieringerwerf?
  • cultuur, zang, ambachten en creativiteit er elke dag vanaf spatten?
  • biologisch (dynamische) landbouw en voeding een belangrijke rol spelen?
  • waar de huizen van bewoners warm zijn ingericht?
  • gelijkwaardigheid en ontwikkelingsmogelijkheden voorop staan?
  • je een unieke band opbouwt met bewoners, omdat zij in de meeste gevallen lang bij ons wonen?
  • de bewoners en dieren je welkom heten als je binnen komt?
  • jij veel ruimte, vrijheid en verantwoordelijkheid krijgt?
  • ook jouw ontwikkeling gestimuleerd wordt met opleidingsmogelijkheden

...dan is er een grote kans dat jij bij ons helemaal op je plek bent. Hier doe je ertoe!

Onze bewoners hebben een beperking en verdienen volle aandacht. Om ontwikkeling te stimuleren werken onze bewoners waar mogelijk in onze werkplaatsen. We zijn zelfvoorzienend en maken volop gebruik van onze bakkerij, tuinen en boerderij. We zijn trots op wat we maken in de werkplaatsen en verkopen dit ook aan collega’s van andere locaties, in winkels in de buurt en aan onze dorpsgenoten.

Een voorbeeld van de mooie locaties waar we collega's zoeken. Vind je een andere locatie interessanter? Laat het ons weten.

Breidablick

Onze zorginstelling Breidablick staat in Middenbeemster, een rustig
dorp vlak bij Amsterdam, Hoorn en Purmerend. Breidablick bestaat uit
verschillende woonhuizen en werkplaatsen, waar onze bewoners komen voor
dagbesteding. We zijn een hechte gemeenschap en hebben veel voor elkaar
over. Wanneer je het terrein oploopt word je begroet door de collega’s
die rondlopen, bewoners die een frisse neus halen en onze dieren die op
de boerderij rondlopen. Éen en al gezelligheid!

Heb je vragen over de locatie? Stel ze dan aan onze collega van Breidablick, Marleen via 06-86837060

Rozemarijn

Op Rozemarijn in Haarlem en omstreken wordt een ruime diversiteit aan zorg geboden. We bieden zorg aan kinderen en (jong)volwassenen met een verstandelijke of meervoudige beperking en/of psychiatrische kwetsbaarheid. De vakgebieden waarin jij bij ons kunt werken zijn dan ook zeer divers. Kom jij onze bewoners een veilig thuis bieden op de woonhuizen? Geef jij hen het zelfvertrouwen op de werkplaats? Bied jij kinderen een onvergetelijk weekend aan op het logeerhuis? Of bied jij liever intensieve zorg als verpleegkundige?

Past deze vacature bij jou?

Wij bieden verschillende functies, binnen de zorg of juist daarbuiten. In onze woonhuizen, werkplaatsen, of op de buitenlocaties zijn onze collega's te vinden. Als je een diploma hebt behaald in de zorg of een gerelateerde opleiding, dan kun je aan de slag als begeleider. Als je nog geen zorg diploma hebt, kun je als leerling op een werkplek starten of ondersteunen in de dagbesteding. Er is genoeg keuze! Over het algemeen zoeken we:

* Persoonlijk begeleiders

* Begeleiders

* Ondersteunend begeleiders

* Medewerker buitenlocatie

* Medewerker dagbesteding

* Flexmedewerkers

* Leerlingen (in opleiding binnen de zorg)

Wij bieden jou:

• Een interessante werkplek, waar je omringd bent door professionele collega’s
  • Een salaris conform CAO Gehandicaptenzorg.
  • Een contract voor de uren die je beschikbaar bent.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Een leuke baan, waarin een goede samenwerking centraal staat; we helpen, steunen elkaar waar nodig en er heerst een open en informele werksfeer.

Wat vragen wij van jou?

• Als het voor je functie nodig is, heb je een zorgdiploma of ben je bereid de opleiding te volgen.
  • Je hebt voldoende motivatie en discipline om ook in lastige tijden onze bewoners te helpen.
  • Je bent geduldig en empathisch en helpt de bewoners om zoveel mogelijk eigen keuzes te maken
  • Feedback geven en ontvangen hoort bij ons. Je bent in staat om te reflecteren op je eigen handelen en wil graag ook anderen helpen!

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacaturetekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start. Zodra wij een nieuwe collega hebben gevonden halen wij de vacature offline. Mocht een van onze eigen medewerkers solliciteren dan gaan wij hier altijd mee in gesprek.

Kennismaken op locatie is onderdeel van de sollicitatieprocedure.

of