Overslaan naar content

Flexmedewerker Raphaelstichting

Algemene vacatures

Wat ga je doen?

Werken, aangepast op jouw beschikbaarheid en mogelijkheden. Flexibel werken op een (of meerdere) van onze locaties, in een hecht team, waar jij echt van betekenis kan zijn!

Wij zijn voor de volgende locaties op zoek naar Flexkrachten:

• Noorderhoeve, Schoorl
  • Oosterheem, Broek op Langedijk
  • Rozemarijn, Haarlem
  • Breidablick, Middenbeemster
  • Croon en Bergh, Burgerbrug (Noord-Holland)
  • Scorlewald, Schoorl
  • Midgard, Tuitjenhorn

Voor diverse woonhuizen op bovenstaande locaties zijn we op zoek naar collega's die flexibel diensten kunnen en willen draaien. Als flexkracht ben je flexibel inzetbaar, bij openstaande diensten, verlof en ziekte van de vaste medewerkers. Jij bepaalt zelf wanneer je werkt! Ideaal te combineren met een gezin of een eventuele andere baan.

Je begeleidt bij alle voorkomende groepswerkzaamheden op het woonhuis. Samen met je collega’s draag je zorg voor de begeleiding en verzorging van de bewoners. Voor de meeste bewoners is overzicht, duidelijkheid en rust belangrijk en daar speel je dus een belangrijke rol in. Lijkt een baan als begeleider binnen de gehandicaptenzorg jou wat? Wil je samenwerken met een team van gemotiveerde collega’s? Hier doe je er écht toe, dus solliciteer snel!

Past deze vacature bij jou?

Wij bieden jou:

• Een salaris conform CAO (Gehandicaptenzorg), in schaal 30, 35 of 40, afhankelijk van de functie, ervaring en opleiding. Dat betekent dat je een salaris tussen de €2047 en €3432 per maand verdient op basis van een fulltime werkweek (36 uur)
  • Een jaarcontract voor 0 -36 uur per week. Uiteraard met de intentie om deze bij wederzijdse tevredenheid om te zetten naar een vast dienstverband.
  • Jij hebt de keuze uit interessante secundaire arbeidsvoorwaarden, waaronder een fietsplan, een computerplan of de mogelijkheid tot het opnemen van extra vakantiedagen.
  • Een goed pensioen via het Pensioenfonds Zorg & Welzijn, 8% vakantiegeld en 8,3 % eindejaarsuitkering.
  • Een leuke en veelzijdige werkomgeving, waarbij volop ruimte is voor jouw eigen ontwikkeling.
  • Mogelijkheden tot het volgen van relevante cursussen, opleidingen en trainingen, zodat jij altijd op de hoogte bent van de recente ontwikkelingen binnen de gehandicaptenzorg.

Wij vragen van jou:

• Een zorg gerelateerde opleiding, op mbo 3 of mbo 4 niveau. Mocht je geen zorg gerelateerde opleiding hebben afgerond, maar wel interesse hebben om te werken binnen de gehandicaptenzorg, nodigen we je ook van harte uit om te solliciteren.
  • Een flexibele beschikbaarheid om zowel ochtenden, middagen, avonden en weekenden te werken.
  • Je kunt structuur aanbrengen in de groep en overzicht bewaren. Er gebeurt altijd van alles op de groep, daarom is het belangrijk dat je rustig en stressbestendig bent.
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden waardoor je cliënten kunt motiveren en in hun kracht zet. Daarnaast weet je op een fijne manier te communiceren met je collega’s.
  • Je kunt je vinden in onze antroposofische werkwijze of bent bereid je hiertoe in te lezen of te laten informeren.

Interesse?

Ben jij na het lezen van deze vacature tekst enthousiast geworden en zou je graag deel willen gaan uitmaken van onze organisatie? Solliciteer dan direct via de solliciteerbutton!

Heb je nog wat vragen naar aanleiding van deze vacature? Stel ze dan per mail aan onze recruiters Iris van der Lei of May Ling van Zaane via solliciteren@raphaelstichting.nl. Dan nemen zij z.s.m. contact met je op!

Wij vragen altijd om een referentie. Geen zorgen, dit overleggen we natuurlijk eerst met jou. Verder is het belangrijk dat je een VOG kunt krijgen, uiteraard kan je de kosten hiervan bij ons declareren op het moment dat je start.

of